Tuesday, February 3, 2009

Semuanya Khairy Jamaluddin? - Malaysiakini

Isu: BN tak performed masa PRU 12
Orang Kata: Ohhh itu KJ punya pasai la

Isu: BN tak menang di Permatang Pauh and Kuala Terengganu
Orang Kata: Itu semua sebab KJ

Isu: Sime Darby nak beli IJN dan AirAsia’s Labu
Orang Kata: Mesti KJ ada role punya…

Isu: Jalan kat Taman Maluri Cheras berlubang
Orang Kata: Ini KJ lah yang buat ni, mesti punya

Isu: Jatuh longkang sebab tersepak batu
Orang Kata: Apa ke heiii nye KJ pi letak batu kat tempat aku jalan ni.

Isu: Orang UMNO kena soal siasat oleh Suruhanjaya Anti Rasuah Malaysia
Orang Kata: Ini sure KJ yang repot ni…

Isu: Pokok tumbang di Jalan Selangor, Petaling Jaya
Orang Kata: Apa pasai KJ tak kasi potong itu pokok

Isu: Lambat dapat gaji
Orang Kata: Ni yang aku bengang kat KJ ni

Isu: Jalan sesak nak pergi pejabat
Orang Kata: KJ lah yang tak buat planning betul pasal jalan ni

Isu: Line telephone kena potong
Orang Kata: Ini mesti KJ ada share dalam mobile phone company ni

Isu: Surat khabar habis
Orang Kata: KJ dah beli semua newspaper hari ni…

SEMUANYA KJ KER?



2 comments:

SUKJ said...

Selagi 'Dr. Belit' tu masih hidup, maka selagi itulah segala kepincangan yang berlaku dalam negara ini akan disabitkan dengan KJ.

BRO JINGGO said...

Terus terang saya katakan UMNO akan rugi sekiranya pemimpin pemuda seperti Khairy Jamaluddin ini tidak diberi tempat oleh ahli-ahli UMNO khususnya dikalangan pemuda-pemuda. Bukanlah niat saya untuk sengaja mengangkat atau memujinya tanpa sebab dan fakta tetapi itulah realitinya. Pemilihan KJ sebagai pemimpin masa depan pilihan saya adalah tepat sekali dan tidak boleh dinafikan lagi.